Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda taraf meydan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye mirlayabilir. Bu hâl vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıyaşlır. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz okkalı görülür. Ayrıca tehlikeli sıklet üstlenmek gibi güçlü fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, henüz okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da taban nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve mirparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bereketli dolgunca su tüketin. Su, eklemlere bindi sağlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 çamçak su kucakmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, katık gibi mürtefi kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Göverti ve meyve tüketin. Kemik sağlığı kucakin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti mürtefi olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı gelgelı sonucunda idrarla müşterek kalsiyum atımını zaitrır. Kemik sağlığını gözetmek kucakin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye gibi protein itibarıyla servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 itibarıyla servet sahibi olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu kucakin, kemiklere bindi olabilir. Ayrıca kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şhizmetkinliğe de yararlı hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen meyanştırmalara göre meyve ve sebze itibarıyla servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin çarpıcı bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak gibi sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir



Submit a comment

*Your email address will not be published. Required fields are marked with a dot.

https://bilgiguvenligi.name.tr/ https://karavan.name.tr/ https://sondakikabalikesir.name.tr/ https://hindistancevizi.name.tr/ https://supervizor.name.tr/ Seo Fiyatları IQos Heets instagram takipçi satın al
yatırımsız deneme bonusu Puro Satın Al yozgat escort muş escort niğde escort kırşehir escort rize escort kırşehir escort kastamonu escort puff bar satın al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
puro satın al sigara satın al betsat casino bahis siteleri onwin bahigo betsat steroid satın al korsan taksi korsan taksi https://www.sohbetci.net.tr/
https://escortnova.com/